close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
evo

Extra 20% off all Outlet Wake Gear!
From our sponsors
請教紫微大師以後老公是從事什麼職業?
Oct 14th 2014, 21:43

[unable to retrieve full-text content]

請問我以後的老公是從事什麼職業的? 我幾歲會遇到正緣結婚呢? 我的婚姻會順利嗎?以後會離婚嗎? 我的老公大約是幾年次的? 請大師幫我算~奉上20點~感謝 女:農曆69年10月8日 23:45分生...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhwzod5rw3gd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()